?

Log in

Do you dare...........to enter my life.... [entries|friends|calendar]
------

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

busy busy busy [30 Jan 2006|07:17am]
[ mood | bouncy ]

So today I have a really busy day ahead of me. I have to go to school, then right after school I have to go see Billy Ray to get his money for the sign that is going up around the softball field. Then I have to go to practice for about 3 hours(more than likely).

Then as soon as I get home from practice I have to go get in the tanning bed. Jonathan gets to come over tonight too. And tonight is wrestling so he gets to stay until 10.

Well it is time to go to school.


loves and hugs,

ames

post comment

oh I wanna dance with somebody [29 Jan 2006|11:24am]
[ mood | hungry ]

So I had a blast this weekend. I stayed with Krista friday adn saturday night. Friday night we didn't do hardly anything except went to eat with her parents and mimi. Then we rode around for like 2 hours. We had fun.

Then Sat. night we went to eat for Callie's birthday. Then went to Nails, then Phillip's and then back to Nails.

And now I am about to go grub at my grandmothers. Then go to Wal-Mart and Karens.

I'll write more later.


lovens,

ames

post comment

uno attack [26 Jan 2006|09:18pm]
[ mood | dorky ]

Me, Jonathan, mom, and dad played uno attack for like an hour and a half. And I won 3 times. I was so excited. Well I am off to bed.

lovens,

ames

post comment

be boop de doop [26 Jan 2006|06:40pm]
[ mood | gloomy ]

I have done all of nothing today. Well of course I went to school. But yeah that was not the least bit fun. Then the team had a meeting with coach and Mr. Warlcik at 4. That was so f'n boring.

After I left that hell hole, I went to my aunts and just sat over there. Now I am at home. And doing nothing here too. Seems I am pretty good at that.

Well I am about to go watch t.v., that is something constructive. Or at least for me it is.

lovens,

ames

post comment

so yeah [25 Jan 2006|06:59pm]
[ mood | energetic ]

So today I had a good day. I didn't have that much trouble at school.

Then after school I went to Krista's and helped clean.
Then I went to skin deep to try to find a clear industrial. But that is about all I have done today.

I am about to go to American Idol. Yipee!!

Well I will write more later.

lovens,

ames

post comment

ouch [24 Jan 2006|03:59pm]
[ mood | blah ]

I haven't been a very good mood today. I have been hurting. BUt besides that I have had a pretty good day.

Me and Amber and Krista found out some crazy shit in 5th period. It was kind of freaky, and really disturbing to us. But yet all at the same time it was hilarious.

Well I am about to go.

Krista, don't forget tomorrow we have to clean Meme's house. lol.

I will write more later.

lovens,

ames

post comment

hey hey hey [23 Jan 2006|09:30pm]
[ mood | crappy ]

So today I did all of nothing. I did some tae-bo with Krista and Ashleigh.

I am watching wrestling. And um yeah "Mama's Boy" just got sent home crying by the "Heart Break Kid" you konw. I love Sean Michaels.

Well I don't really have anything else to say.

loves,

ames

post comment

dancing in the rain [21 Jan 2006|01:05am]
[ mood | curious ]

So I had a blast at tonight. Ashleigh, Kritsa, and me went bowling in Talladega. Then we went to Sonic and got something to eat. Then we had the bright idea to go to Moores, yeah but they were closed. So after we went to Wal-Mart and bought car freshners and baby cups, and got stalked by Chineseians, and some wierd old freak thing, we went to the car wash, and danced in the rain, in wife beaters and blue jeans rolled up to our knees. It was so fuckin hot!!!! And we also got the thing that you wash the cars with and sprayed each other with it. That was especially sexy. We also had the amazing idea to dance in our bra's and panties in the middle of the road in the rain. That was super fun.

Well I am going now. I shall write more tomorrow.

lovens,

ames

1 comment|post comment

hungry...oh so hungry [18 Jan 2006|04:33pm]
[ mood | irate ]

So today went really well. I did all of nothing at school. I mean I did work, but it wasn't anything hugs!!

I got some of the best news today at school, my chemistry teacher told our classes that, if we get another Science unit next year then she could possibly be teaching forensic science. That is so f'n awesome. I thought about doing CSI for a living, so that would be really good.

But anyway, that is about all that happened at school today.


..... You need to stop playing round with all them clowns and the wangstas
Good girls goota get down with them gangstas
Go head girl put some back and some neck up on it
While I stand up in the background and check up on it


Ohh boy you looking like you like what you see
Won't you come over check up on it, I'm gone let you work up on it
Ladies let em check up on it, watch it while he check up on it
Dip it, pop it, twork it, stop it, check on me tonight

If you got flaunt it, boy I know you want it
While I turn around you watch me check up on it
Ohhh you watchin me shake it, I see it in ya face
Ya can't take it, it's blazin', you watch me in amazement
You can look at it, as long as you don't grab it
If you don't go braggin, I'ma let you have it
You think that I'm teasin, but I ain't got no reason
I'm sure that I can please ya, but first I gotta read you

Ohh boy you looking like you like what you see
Won't you come over check up on it, I'm gone let you work up on it
Ladies let em check up on it, watch it while he check up on it
Dip it, pop it, twork it, stop it, check on me tonight

I can tell you wanna taste it, but I'm gone make you chase it
You got to be patient, I like my men patient
More patience, you take might get you in more places
You can't be abrasise, have to know to pace it
If I let you get up on it, you gotta make a promise
That you gone put it on me, like no ones put it on me
Don't bore me, just show me, all men talk but don't please
I can be a tease, but I really wanna please you

Ohh boy you looking like you like what you see
Won't you come over check up on it, I'm gone let you work up on it
Ladies let em check up on it, watch it while he check up on it
Dip it, pop it, twork it, stop it, check on me tonight


Ohh boy you looking like you like what you see
Won't you come over check up on it, I'm gone let you work up on it
Ladies let em check up on it, watch it while he check up on it
Dip it, pop it, twork it, stop it, check on me tonight

I'm checking on you boo, do what chu do
And while you dance I'ma glance at his beautiful view
I'm keep my hands in my pants, I need to glue em with glue
I'm in a trance all eyes on you and your crew
Me and my mans don't dance, but to feel ya'll bump and grind
If won't hurt if you gone try one time
They all hot, but let me see this ones mine
Its slim thug and DC outta H town

Ohh boy you looking like you like what you see
Won't you come over check up on it, I'm gone let you work up on it
Ladies let em check up on it, watch it while he check up on it
Dip it, pop it, twork it, stop it, check on me tonight

post comment

so f'n sleepy [17 Jan 2006|04:42pm]
[ mood | drained ]

I had a good day at school, I guess. It's was kind of blah, because it rained all day, and I got grounded this morning. But it is all good.

I am watching t.v. until I have to go to my ball game, at 7:15. That is so freakin late to be having a game but oh well.

Well I am about to go. I will write more later, maybe.

lovens,

ames

post comment

shopping [14 Jan 2006|05:36pm]
[ mood | complacent ]

I went with mom today and we went every where shopping.

Then we went to O'Charley's, my belly was so full after I left there. We went in Dillards when we got through eating, and yeah that was so pleasant. Let's just say my stomach was so killing me. lol

I don't know what I am doing tonight because I was supposed to go with Krista bowling, but I can't. So I have to stay at home tonight. Tomorrow though after we eat at Mer's I am going down there and staying the night. Monday we are supposed to go fishing, but i don't know where we are going. We will have fun though, we always have fun, no matter what we are ding.

Well I am about to go. I will probably write more later.

loves,

ames

2 comments|post comment

champinzie [13 Jan 2006|03:58pm]
[ mood | determined ]

I had the best day at school today. We had a free dress day, because we did good on the c-cept drill yesterday. And I really didn't have to do a lot of work today either so that was even better.

I don't know what I am doing this weekend. Tonight I might go with Erin to Angel Heart to get her clear gage for her industrial. I don't know if she is still going tho. Tomorrow I am going shopping with mom. And then Sunday I have church, and I am probably going to spend the night with Krista, and we will probably go fishing Monday, because we are out of school.

Well I am about to go meet mom in Coldwater, and I think we might go eat before I have to get ready for the game. Well I will write more later.

loves and hugs,

ames

post comment

here we go.....here we go again [12 Jan 2006|04:52pm]
[ mood | hyper ]

Well....I have so much make up work, from being out of school yesterday. But that is ok.

Today was actually an ok day. I had a lot of work, but there wasn't anything that I didn't know how to do, or that I can remember.

At weightlifting, me and Kayla M. walked the rafters above the gym. We are just little monkeys. We had so much fun. It was so freakin funny. We walked all the way across on bricks, it was kind of scary, because it was only one brick wide. But yeah, that was fun.

Well I am about to go get started on my home work. I might write more later. Have a good 'n.

loves and hugs,

me

post comment

yuck [11 Jan 2006|01:08pm]
[ mood | sick ]

I didn't go to school today. I got up this morning, and I didn't feel good, then right before I got in the shower I got sick. So I am staying at home today. I hope I feel better by tomorrow, because I ain't missing school tomorrow.

I completely feel like shit. I don't know why. My stomach is killing me, and yeah.

But anyway, I woke up long enough to eat a chicken finger, and now I am about to go back to sleep.

loves,

ames

post comment

so today went well...... [10 Jan 2006|04:58pm]
[ mood | pissed off ]

I had a pretty peaceful day today. I didn't do hardly any work at school. Then at weightlifting me and E didn't do anything because we are so f'n sore, that it hurts to breathe. That's pitiful right there. But we will be ok.

I am cooking supper again tonight. I am cookin Shake-n-bake pork chops, maccorini & cheese, turnip grees(for me and mom), and pinto beans, I am sure I will cook some kind of bread. I am excited to eat it. Jonathan probably won't like it, haha but what's new. He claims he likes what I cook. I don't really think he does tho.

Well I am now mad. I will write more later.

loves,

ames

2 comments|post comment

leg wrestlin [09 Jan 2006|08:05pm]
[ mood | energetic ]

School sucks. But that's ok. I had fun at school.

We had a hard core practice today. I pitched pretty shitty, but it was alright. We really went at it today. I am going to be so freakin sore tomorrow, infact I am already sore. That is so going to suck. But I will be ok.

Jonathan came over. We had just got finished eating, and then dad challenged me and Jonathan to a leg wrestling match. That was about funny. I videoed dad and Jonathan on my camera. That was hilarious.

But any way I am about to go. I will write more later, maybe not tonight, but soon.

lovenz,

ames

post comment

i've been sittin here [08 Jan 2006|04:30pm]
[ mood | curious ]

I've been sittin here
Tryin to find myself
I get behind myself
I need to rewind myself
Lookin for the payback
Listen for the playback
The say that every man bleeds just like me
And I feel like number one
Yet I'm last in line
I watch my youngest son
And it helps to pass the time
I take too many pills it helps to ease the pain
I made a couple of dollar bills, but I still feel the same
Everybody knows my name
They say it way out loud
A lot of folks fuck with me
It's hard to hang out in crowds
I guess that's the price you pay
To be some big shot like I am
Out stretched hands and one night stands
Still I can't find love

And when your walls come tumbling down
I will always be around

Yeah
As it...hey

And when your walls come tumbling down
I will always be around

People don't know about the things I say and do
They don't understand about the shit that I've been through
It's been so long since I've been home
I've been gone, I've been gone for way too long
Maybe I forgot all things I miss
Oh somehow I know there's more to life than this
I said it too many times
And I still stand firm
You get what you out in
And people get what they deserve
Still I ain't seen mine
No I ain't seen mine
I've been giving just ain't been gettin
I've been walkin that there line
So I think I'll keep a walking
With my head held high
I'll keep moving on and only God konws why

Only God
Only God
Only God knows why, why, why, why
Only God....knows...why, why, why
Only God knows why
Take me to the river edge
Take me to the river, hey hey hey

post comment

The Hornet's Nest [08 Jan 2006|10:04am]
[ mood | sleepy ]

Friday I went with Erin to do the things to her car. And we also went to wal-mart.

Then after she went home I went to Jonathan's and watched a movie. It scared the living crap out of me.

After the movie was over I went to Krista's and stayed with her. We got up the next morning and went to the short track and watched Clay race. We stayed there all freaking day. We had a good time tho. Me and Krista are going to race cruisers next year. It is going to be so much freaking fun. It could possibly be very dangerous. But oh well.

I am about to go, I have to go get ready to go to Mer's and eat lunch. I hope she is cooking something good. I am really hungry.

I will write more later.

loves and hugs,

me

post comment

we're playin basketball.....we love that basketball [05 Jan 2006|04:10pm]
[ mood | crazy ]

I ma fixing to go get ready for the basketball game. We are playing Ohatchee at home. I really don't know how good they are, but from what I hear, we better bring our "A" game. I hope we do okay.

L.o.
l.o.
l.o.
l.o.v.e

l.o.
l.o.
l.o.
I'm talkin bout love!!

Whitney Houston is the greatest in the world. I love her music.

Clocks strike upon the hour
and the sun begins to fade
Still enough time to figure out
how to chase my blues away

I've done alright up till now
it's the light of the light of the day that shows me how
And when the night falls
my loneliness calls

Ohhhhh! I wanna dance with somebody
I wanna feel the heat with somebody
Yeah I wanna dance with somebody
With somebody who loves me
Oh I wanna dance with somebody
I wanna feel the heat with somebody
Yeah I wanna dance with somebody
With somebody who loves me

I've been in love
and lost my senses
spinning through the town
Sooner or later the fever ends
and I wind up feeling down

I need a man who'll take a chance
on a love that burns hot enough to last
So when the night falls
my lonely heart calls.

I wanna dance with somebody
I wanna feel the heat with somebody
Yeah I wanna dance with somebody
With somebody who loves me
Oh I wanna dance with somebody
I wanna feel the heat with somebody
With somebody who loves me
(Somebody who somebody who) somebody who loves me
(Somebody who somebody who)will hold me in his arms
I need a man who'll take a chance
on a love that burns hot enough to last
So when the night falls
my lonely heart calls

Oh I wanna dance with somebody
I wanna feel the heat with somebody
Yeah I wanna dance with somebody
With somebody who loves me
Oh I wanna dance with somebody
I wanna feel the heat
Yeah I wanna dance with somebody
With somebody who loves me
Yeah
Don't you wanna dance with me baby
Don't you wanna dance with me boy
Don't you wanna dance with me baby

with somebody who loves me

don't you wanna dance
say you wanna dance
don't you wanna dance....
with somebody who loves me

post comment

sleepy by [05 Jan 2006|07:12am]
[ mood | blank ]

I am sitting here waiting on time to leave to go to school. I absloutely hate that place , but I have to go. Of course.

Well me and Jonathan didn't do anything when we got to my house last night. We just goofed off and played around. But that was about it.

Well it is time for me to leave so I will write more tonight after the game.

loves and hugs

me

post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]